w

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι ειναι το panormos medical ;

Ένα εξειδικευμένο συνδρομητικό πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών φροντίδας υγείας, που εξασφαλίζει στους συνδρομητές του ειδικά προνόμια και παροχές σε Ιδιωτικά Θεραπευτήρια, Διαγνωστικά Κέντρα και σε ένα μεγάλο Δίκτυο Ιδιωτών Γιατρών όλων των ειδικοτήτων, χωρίς καθυστερήσεις, ταλαιπωρίες, λίστες αναμονής,  προφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες με πλήρη διαφάνεια τιμών.

2. Γιατι να επιλεξω το panormos medical ;

Γιατί με το panormos medical κερδίζεις χρόνο και χρήμα.

Γιατί εξειδικευμένοι επαγγελματίες είναι κοντά σας όλο το 24ωρο να σας εξυπηρετήσουν και να σας καθοδηγήσουν με την σωστή υποστήριξη που σας παρέχεται.

Γιατί γνωρίζετε τις τιμές των ιατρικών πράξεων, των διαγνωστικών εξετάσεων και των υπηρεσιών πριν τις χρησιμοποιήσετε.

Γιατί είναι πραγματική υπηρεσία φροντίδας υγείας με ποιοτική υποστήριξη και συμβεβλημένους επιλεγμένους συνεργάτες.

Γιατί είναι ένα προϊόν, που έχει δημιουργηθεί από άτομα που αγαπάνε την δουλειά τους, έχουν διακριθεί στον χώρο που δραστηριοποιούνται και φέρουν εμπειρία πάνω από 30 χρόνια στην Ελλάδα.

Γιατί δεν μπορούμε να προσφέρουμε ψεύτικες υπηρεσίες και προϊόντα που θα αμαυρώσουν την φήμη και την εικόνα των εταιρειών που το δημιουργήσαν και το υποστηρίζουν.

3. Ειναι νοσοκομειακο προγραμμα η καρτα υγειας ;

Το  PANORMOS MEDICAL δεν είναι νοσοκομειακό πρόγραμμα ή κάρτα υγείας ασφαλιστικής εταιρείας, είναι συνδρομητικό προϊόν με το οποίο μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες γύρω από την υγεία με ειδικά τιμολόγια και δωρεάν υπηρεσίες, διαμορφωμένα για τα συνδρομητικά μας μέλη. Επειδή βασίζεται σε αυτήν την φιλοσοφία, η εταιρεία μας ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα δίνει την δυνατότητα στον συνδρομητή να έχει πλήρη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν σε κοστολόγια και γεωγραφικά σημεία που βρίσκονται όλοι οι συμβεβλημένοι συνεργάτες με την εταιρεία μας. 

4. Πως γινεται η χρηση του panormos medical ;

Απλά και γρήγορα ,καλώντας στο Ιατρικό Συντονιστικό Τηλεφωνικό κέντρο-Γραμμή Υγείας, που λειτουργεί όλο το 24ωρο/365 ημέρες το χρόνο, με εύκολο τηλεφωνικό νούμερο 210 300 6220 και συνεχή παρουσία ιατρικού και διοικητικού υπαλλήλου.

5. Παρεχεται μεμονωμενα η και για ολη την οικογενεια ;

Οι παροχές του προγράμματος panormos medical μπορεί να δοθούν είτε με μεμονωμένο, είτε με οικογενειακό συνδρομητικό συμβόλαιο, με εξαρτώμενα μέλη την ή τον σύζυγο και κάθε νόμιμο τέκνο ηλικίας έως 25 ετών.

6. Μεχρι ποσα μελη μπορουν να καταχωρηθουν στο οικογενειακο προγραμμα ;

Μέσω του οικογενειακού συνδρομητικού συμβολαίου panormos medical, καλύπτονται τα όλα τα μέλη της οικογένειας (ο/η σύζυγος και κάθε νόμιμο τέκνο ηλικίας έως 25 ετών), χωρίς περιορισμό στον αριθμό.

7. Σε ποιους απευθυνεται ;

Απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίαςιατρικού ιστορικού, ανεξαρτήτως εισοδήματος και ασφαλιστικής κάλυψης.

8. Τι προσφερει το panormos medical ;

Ανεξαρτήτως ηλικίας και ιατρικού ιστορικού, χωρίς κάρτες, παρέχονται, ιατρικές υπηρεσίες χωρίς περιορισμό ανώτατου ορίου για καλύψεις πρωτοβάθμιας περίθαλψης όπως: απεριόριστες προγραμματισμένες ιατρικές επισκέψεις, κάλυψη ενός κεφαλαίου για επείγοντα περιστατικά, διάθεση διαγνωστικών εξετάσεων με έκπτωση έως 40% στις τιμές Φ.Ε.Κ. Δωρεάν check up για άνδρες και γυναίκες, βεβαίωση παιδίατρου για σχολική χρήση, 134 ιατρικές πράξεις που δεν απαιτούνται  νοσηλεία, πρότυπο ορθοπεδικές κέντρο, υπερβαρική ιατρική, υπηρεσίες για διαβητικούς, Φυσικοθεραπείες, Οδοντιατρικές πράξεις, Οφθαλμολογικές εξετάσεις, υπηρεσίες κοσμητικής ιατρικής, κέντρο αισθητικής, e-shop ιατρικών προϊόντων.

Το προϊόν αναβαθμίζεται σταδιακά, προσθέτουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες  ,εσείς επιλέγετε τι σας ταιριάζει σύμφωνα με τις ανάγκες σας  και κάνετε χρήση μέσω του τηλεφωνικού 24 ωρου  συντονιστικού ιατρικού κέντρου .

9. Υπαρχει περιορισμος οριου ηλικιας η ιατρικου ιστορικου για την εισοδο στο προγραμμα ;

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για την είσοδο στο πρόγραμμα, μπορούν να καλυφθούν  από ένα νεογέννητο έως κι έναν υπερήλικα, ακόμη και κάποιος με χρόνιες ασθένειες.

10. Τι σημαινει φροντίδα υγείας ;

Με την έννοια αυτή προσπαθήσαμε να διατυπώσουμε όλες τις υπηρεσίες γύρω από την υγεία, είτε αφορά σε ιατρικές πράξεις, είτε αφορά στην αισθητική και υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην καθημερινό τρόπο ζωής μας, διατροφή, γυμναστική κτλ.

11. Πως γινεται η προσβαση στο δικτυο των γιατρων του panormos medical ;

Για την πρόσβαση στους γιατρούς και γενικότερα σε όλες τις υπηρεσίες απαιτείται πρώτα κλήση στο συντονιστικό τηλεφωνικό κέντρο  210 300 6220.

12. Υπαρχει ενημερωση για τους γιατρους και τα διαγνωστικα κεντρα του δικτυου του panormos medical ;

Το δίκτυο των συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων και γιατρών βρίσκεται αναρτισμένο στην ιστοσελίδα μας με συνεχή ανανέωση, έτσι ώστε ο κάθε συνδρομητής να έχει άμεση και σωστή ενημέρωση, και φυσικά καλώντας και στο τηλεφωνικό κέντρο- Γραμμή Υγείας, 210 300 6220 μπορεί να κλείσει το ραντεβού με συμβεβλημένο γιατρό ή διαγνωστικό κέντρο του δικτύου μας.

13. Ποσες φορες μπορει να γινει χρηση του προγραμματος panormos medical ;

Το panormos medical παρέχει την δυνατότητα για απεριόριστες έκτακτες ή και προγραμματισμένες ιατρικές επισκέψεις, με ή χωρίς συμμετοχή του συνδρομητή, ανάλογα την περίπτωση.

 

14. Η επιλογη γιατρου μπορει να γινει με κριτηριο την πλησιεστερη διευθυνση για τον ασθενη ;

Φυσικά και μπορεί να γίνει, μέσα από την ιστοσελίδα μας ο κάθε συνδρομητής έχει την δυνατότητα να αναζητήσει γιατρό με κριτήριο την πλησιέστερη προς εκείνον διεύθυνση και να καλέσει το τηλεφωνικό κέντρο να ζητήσει ραντεβού με τον πλησιέστερο γιατρό.

15. Ποιες ημερες και ωρες μπορει να γινει χρηση του panormos medical ;

Όλο το 24ωρο και 365 ημέρες το χρόνο το panormos medical βρίσκεται δίπλα στον συνδρομητή, ο οποίος καλώντας στο τηλεφωνικό συντονιστικό κέντρο- Γραμμή Υγείας 210 300 6220 μπορεί να λάβει ιατρικές συμβουλές καθώς και τη σωστή κατεύθυνση χρήσης του προγράμματος.

16. Για την εξυπηρετηση χρειαζεται η επιδειξη του πιστοποιητικου του panormos medical ;

Μόνο ένα τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό συντονιστικό κέντρο -Γραμμή Υγείας, 210 300 6220 αρκεί για την εξυπηρέτηση, χωρίς την επίδειξη καρτών, πιστοποιητικών ή άλλων παραστατικών. Το συνδρομητικό συμβόλαιο panormos medical ενεργοποιείται άμεσα (εκτός εάν προκύπτει αργία ενεργοποιείται την επόμενη εργάσιμη) , με την καταβολή της αντίστοιχης συνδρομής, χωρίς να απαιτείται καμία άλλη ενέργεια. Ο συνδρομητής για την χρήση του προγράμματος θα πρέπει να έχει εξοφλήσει το συνδρομητικό συμβόλαιο, να γνωρίζει τον ΑΜΚΑ του ή να φέρει μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα.

17. Μπορει να γινει χρηση του προγραμματος και για αισθητικους λογους ,περαν των ιατρικων ;

Η κοσμητική ιατρική φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει από το panormos medical. Πάντα μέσω του τηλεφωνικού συντονιστικού κέντρου- Γραμμή Υγείας 210 300 6220, παρέχεται η δυνατότητα για απεριόριστες υπηρεσίες κοσμητικής ιατρικής, με έκπτωση 30% επί των αρχικών τιμών σε συμβεβλημένο κέντρο.

18. Υπαρχει η δυνατοτητα ακυρωσης της συνδρομης στο προγραμμα ;

Βεβαίως και υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης (με την προϋπόθεση πως δεν έχει γίνει χρήση του συμβολαίου) , εάν αυτό επιθυμεί ο συμβαλλόμενος του συνδρομητικού συμβολαίου panormos medical, του οποίου η έκδοση συνοδεύεται πάντα από τα ειδικά έντυπα εναντίωσης και υπαναχώρησης.